Yorulmayacağım

Posted: Ocak 19, 2010 by Uğur Türker in YABANCI BASIN

Bu yıl ki Ballob d’OR sahibi Barcelonalı oyuncu futbol oynamanın hayatındaki en zevkli şey olduğun söyledi ve ” gerek barcelona gerek milli takım için asla kazanmaya olan tutkumdan vazgeçmeyeceğim” dedi.
Barcelonanın fantastik 6 kupalı yılının baş aktörü olan Messi gelecek yaz yapılacak olan Dünya Kupasından da bir hayli umutlu. Sport kanalına verdiği röportajda geçtğimiz yılki üstün performansını önümüzdeki senelere de taşımak istediğini belirtti. Messi ” 2010 dan arzum kazandığımız 6 kupayıda tekrar kazanmak ve bu gerçekki ben kazanmaktan asla yorulmam.” sözleriyle hırsının halen yüksek olduğunu söyledi.
“Kişisel olarak bu yıldan daha fazla beklentim olamaz. Ama şüphe yok ki ben futbolumu daha fazla geliştirmek istiyorum çünkü halen öğrenebileceğim çok şey olduğunu düşünüyorum”
Messi son olarak Catalunyadaki hayatından da bahsetti: ” Burada her zaman kendimi ayrıcalıklı hissettim , ayrıca hayatımdaki her insan bugün bu noktalarda olmamda bana yardımcı oldu.”

Bir Cevap Yazın

