Güldürme beni Mustafa Denizli..

Yayınlandı: Nisan 10, 2010 Uğur Türker tarafından Maç Yazıları içinde

yeter şişirdiğin yeter..

Malum ligimizin geçen yıl iki kupalı takımı Beşiktaşın bilmem kaçıncı Şenol Güneş dönemi yaşayan Trabzonspor ile oynadığı maçı El Classico öncesi çerez niyetine seyretmeye karar verdim. Trabzonspor en son aylar önce kupada İBB maçını, Beşiktaşın ise son olarak deplasmanda Kayserisporu yendiği maçı izleme şanssızlığım olmuştu. O maçtan bu yana aradan 1 ay geçmesine rağmen Beşiktaş vur vur inlesin rakip stoper dinlesin mantığından halen kurtulmuş değil. Zaten kurtulması da imkansız. Malum ülkemizin en başarı-sız- antrenörlerinden malum Mustafa Denizli ancak bu kadar oyun oynatır. 1 kaleci 4 savunma 3 önlibero etti sana 8; geriye bobo fix menü, son kalan iki adam ise tombaladan. Hiç kendi yarısahadandan çıkma her topa bam güm vur.. 70 e kadar öne geçemediysen ön liberoları çıkar Nob-p-re yi oyuna al o zaman daha da vur. Atarsan bağ atmazsan dağ olur artık. Trabzonspor ise sanki bilmem kaçıncı Şenol Güneş döneminde toparlanmış gibi. Haftaya Kasımpaşa maçlarını da izlemek ve daha yakından görüp son bir değerlendirme yapmak isteri.

Son bir paragraf Alanzinho’ya : Ben ilk alındığında Norveç liginden ala ala Brezilyalımı aldınız demiştim ama alanzinho beni son derece haksız çıkarmaya başladı. Çıkarsın hiç utanasın yok bu konuda. Sahada hem yetenek hem zeka fakiri Serdar Özkan tarzsızımsıları izleyeceğime onu izlerim 1 milyon kat daha iyi..

yorum
  1. Sezer dedi ki:

    Bence kalitesi düşük heyecanı yüksek maçtı.Mustafa Denizli şampiyon yap bizi.(yen feneri biz derken bursa yani yanlış anlaşılmasın)

  2. ugurturker dedi ki:

    ya ben heyecan aramıyorum sezer. karabük maçları da heyecanlı… şampiyon fenerbahçe olucak gibi…

Bir Cevap Yazın

