Mourinhonun Akıl Hocası Türk Mü?

Yayınlandı: Mayıs 3, 2010 sezerakbulut tarafından Maç Yazıları içinde

Geçen hafta odamda otururken sakin bir günün beni beklediğini düşünüyordum birden masanın üzerinde telefonum o nokia nın kendine has titreşimiyle masamla dans etmeye başladı.Değişik bir numaraydı heyecanlı bir şekilde telefonumu açtım.Bir baktım ödemeli Allah dedim kesin serran(yazılışı serhan okunuşu serran) kapat.Sonra tekrar tekrar çaldı, sonunda açtım.Tam serran sen nasıl hayvansın, sen insan mısın, tl ye geçtik sen hala kontör devrindesin derken.Buğulu bir ses ‘Mr Sezer’…

Evet benim dememe fırsat vermeden yarı English yarı  portekizceyle beni birisine bağladığını söyledi.Bağlanmayı beklerken dinlediğim müziğin  ritmine kendimi kaptırmışken, karşıdan gelen sesle adeta karnıma yumruk yemiş gibi oldum.Arayan Moydu.Fatih Terim ingilizcesi tarzındaki türkçesiyle derdini anlatmaya başladı.Başlangıçtaki şoku üzerimden atmıştım.Sesi çok bitkin geliyordu acıdım yazık lan sevaptır mantığıyla işe koyuldum.Bak dedim MO senin NŞA da Barcayı elemene imkan yok.Dünya yuvarlak oldukça bu futbol topla oynandıkça eleme şansın yok.Dost acı söyler hesabı Moya yüklendim.Bir ağlamaklı oldu bi yandanda fuck muck bana giydirdi.Tamam dur bi yolunu bulabiliriz dedim.Barca her ne kadar inanılmaz bir takım olsada, İniestanın eksikliği tartışmasız büyük kayıp.Senin takımın günümüz futbolunu oynayarak Barcayı yenemez çünkü bunun mucidi onlar.Ancak çağdışı bir oyun ve değişik bir taktikle onu eleyebilirsin.Bütün maç koşucaksın pas trafiğini alan daraltarak engelleyeceksin, forvetler yeri geldiğinde bek gibi oynayacak.Zamanı geçirmeye çalışacaksın bir de ilk golü olabildiğince geç yemelisin çünkü 2. gol 10 dk içinde gelir.Bunun sonucunda ya elersin kahraman olursun yada elenirsin çağdışı oynadın diye eleştirilirsin.Bu iş Monun aklına yattı.Sonra abi buralardan bi şey istermisin barcastore da barca kasesi varmış dün bizim militonun  elinde gördüm dedi.Oğlum o bizde var diyerek Moyu bozdum.Sonra final maçı için sözleştik ve kapattı.

Modan aldığım gazla  soluğu iddaa bayiinde aldım.Barca İnter maçında ilk gol zamanı 81-son oynadım.7 lira bastım 175 aldım.

yorum
  1. ugur dedi ki:

    vaayy… nasıl bildin lan… artık cumaları iki üç kupon yap ta türk gençliği faydalansın… hadi bakam afiyet olsun…

  2. serhan dedi ki:

    insan biraz da bize gönderir lan ne adamsın açlıktan ölüyoruz burada

  3. serhan dedi ki:

    ulan insan biraz da bize gönderir o paradan açlıktan ağzımız kokuyor burada be!! (bu arada ilkokul 5 seviyesinden lise hazırlık seviyesine geçmişsin tebrikler kardeşim alkışlarımız senin için)

Bir Cevap Yazın

