World Cup 2010

Yayınlandı: Haziran 8, 2010 sezerakbulut tarafından Değerlendirmeler içinde

Kupaya çok az bir zaman kala sizleri kupanın havasına sokmak için takımları tek tek analiz ettim.

Arjantin

Dünya üzerinde bir takımda Messi ve Maradona bir arada ise o takım favoridir.Ama sadece favori olarak kalacaklar gibi.Çünkü geri 4 lüsü olmasa onların yerine de forvet koysalar olur yani.En fazla çeyrek buçuktan yarı final.

Avustralya

Geçen dünya kupasında haksız bir penaltı golüyle italyaya elenmişlerdi.Nerdense aklımda kalmış işte.Bu turnuvayada pek bi renk katmazlar Gruptan çıkma yeter onlara.

Brezilya

Elanoyu o takıma nasıl alıyorlar anlamış değilim.Takımın neşe kaynağı filan desem o tip yok.Valla bunlar elanoyu alıyorlarsa bizim Ayhanın kasetlerini izleseler yeni Gerrard diye satarız.Brezilya başarılı olsunda Elanoyu 3 e 5e okutalım.

Cezayir

Geçenlerde olan Afrika kupasını izleme talihsizliğine erişmiştim.Final-Zağnos maçlarındaki kaliteden uzaktı.Bir de cezayir kalecisinin saç şeklini unutamıyorum.Gol atarlarsa bu başarıları kutlanmaya değer.

Danimarka

Ulan bu  takım ne zaman gitti dünya kupasına dediğimiz takımlardan.Koşarlarsa başarılı olabilirler.Koşmazlarsa canları bilir.Thomasson hala var mı acaba?

Fil Dişi Sahilleri

Bu fil dişi ismi çok değişik yazılıyor.Onu neden öyle merak ediyorum.Cote’d filan.Burdaki oyuncuların hepsi avrupaya kapağı atma peşinde olacağı için kollektif oyundan yoksun olacaklarını düşünüyorum.Drogbanın koluna bişi olmuş geçmiş olsun ama bence takım için böylesi daha hayırlı olabilir.Yine geçende izlediğim afrika kupasında Drogba aşırı bencil ve yeteneksizdi.

Fransa

Gruptan çıkmaları benim için sürpriz olur.Domenech gibi adama takım emanet edilir mi? Platini bu kulis işlerini bıraksın takıma baksın.Sarkozy adam olsun.Bakınız”Adam gibi adam Ertuğrul Sağlam”

Gana

Bekler hücuma yeterli destek verirse, geri dörtlü hücuma çıkarken topu iyi kullanırsa, forvet defansa yeterli katkıyı verirse, belllkkki bişey olur ama sanmıyorum.Gol atamazlar diyorum.Appiii.

Güney Afrika

Diğer vasat takımlardan farkı seyirci desteği ama o da vuvuzelayla olcaksa olmaz olsun öyle destek.Kim vardı uzun saçlı bi adam vardı iyi gibi.

Güney Kore

Valla başarı dilemekten başka diyecek bişey bulamıyorum.Bir yerde bizim dünya 3.cülüğünden samimiyetimiz var.

Hollanda

Hayal kırıklığının resmi.Portakallar tribünler renk katarlar ama yine gönüllerin şampiyonu olurlar sadece.Çünkü geri dörtlü,orta üçlü yedek kulübesi bunu kaldırmaz.

Honduras

Rakibin pas trafiğini boş alan bırakmayarak engelleyebilirlerse, şayet girdikleri bir pozisyon olursa, onu da atarlarsa bak sen o zaman hondurasın keyfine.

İngiltere

Gözüm kapalı iddaa da basarım ingiltereye.Tek geçiyorum.Sonucu belli dünya kupasının.Alamasınlar Ahmet Çakar gibi bikini…

İspanya

Mutlak favori gibi ama bence turnuvanın en büyük hayal kırıklığı sürprizi olucaklar.Çünkü Barça İntere elendi.Bu bir tabuydu yıkıldı.Bence bu ispanyanın da yenilebileceğinin göstergesi bu işi yapabilecek en üst düzey hoca kim? Capello

İsviçre

Hiç bir maçına bakmayabilirim. Tiksiniyorum ulan bu dünya kupasına ne zaman girdiniz.

İtalya

Kurt kocayınca köpeklerin maskarası olurmuş sözü cuk oturuyor.Hiç bi bok olmaz İtalyadan.Kornerden bi gol atarlar öküz gibi kapanırlar.

Japonya

İnamoto var mı acaba?Japonlar toptan ne anlar yaa.Tusubasa yapmakla olmuyo o işler.  

Kamerun

Song bu milli takımı bırakırsa yeri dolmaz o kesin.Etkili kanat akınlarıyla rakipleri karşısında etkili olabilirler.Yani sonuçta iyi orta niye gol olmasın.

Kuzey Kore

Turnuvaya renk katacaklarına kesinlikle inanıyorum. Göze hoş gelen oyun sergilemelerini istiyorum yani ama olmuyorsada  canlarını çok fazla üzmesinler.

Meksika

Santosa güveniyorlarsa yanmışlardır.Piyasa yapmaya oynarlar.Dominosta Mexicano favorimdir.Bu kadar.

Nijerya

Gençlerden oluşan bi takım ama pek yetenekli olduklarını söyliyemicem.Sonuç olarak sadece gençlik var anadolu kulüplerinin takibindeler.

Paraguay

Paraguay deyince Chilavert gelir aklıma.Gol atan kaleci olarak ilk onu gördüm. Ne acayip adamdı o yaa.İddaa oynamazsam izlemem.

Portekiz

Bu arada bjk yırtınıyo quaresma diye ulan adamı milli takıma almıyorlar. Bırak ne almaya uğraşıyon.Gs Jo, santosu aldıda noldu.Quaresma gelip sana ne katkı sağlayacak adamın kendine yararı yok.Ronaldo artis artis hareketler yapar, böyle bi acayip tripler içine girer kendine zorla sövdürür.

Sırbistan

Benim sürpriz atım sırbistan.Ne yaparlar bilemiyorum ama şaşırtabilirler.Şanslı olurlarsa.

Slovakya

Bu takım buraya nasıl geldi merak ediyorum.O yüzden izlemek için sabirsizlanmasamda bakarım yani.Turkcell süper lig transfer pazarının gözdeleri.(Takım için mücadele etcek oyuncu olacak mantığından.)

Slovenya

Slovakya için yazdığım herşey geçerlidir ne farkları var bilmiyom isimleride benziyo zaten .İyidir yani.

Şili

Şilide kel bi forvet var ne zaman izlesem adamı beğeniyorum.Adam artık bir yere transfer olsun.Maldonado var mı?

Uruguay

Ulan Forlan sene başında alacaktık seni şimdi varya bütün kupaları almıştık. Ama bicacık olmaz uruguaydan bu takımların seviyesi düşük.Lugano gözlerini bizim hakemlere açtığı gibi burada yapacak mı merak ediyorum.Recoba gitti uruguay bitti abi.

Yeni Zelanda

Hep sempatiyle yaklaştığım takımlardan biri. Yani kötü olsunlar istemem.Gol sonrası haka dansı beklerim.

Yunanistan

Gol atarlarsa büyük başarı acaba bu turnuvada orta sahayı kaç defa geçecekler merak konusu.İşleri hiç kolay değil.Ulan kır saçlı kaleci hala duruyo mu? Az ekmeğini yemedik.

ABD

Dünya kupası diye dünyada olan herkes katılmak zorunda değil.Burdan istirham ediyorum ABD bırak git.ABD de futbola olan ilgiyi anlatan bi program izlemiştim.Sokakta ABD İtalya maçı ne olur diye insanlara soruyodu.Herkes tahminde bulundu.ABD 3 -0 alır diyen vardı yaa.Ama maç oynanmıştı.Yaaaa

Almanya

Dürüst olun ayağının içiyle kaleye falsolu sert şut vurabilen var mı aranızda?Tartışmasız yok.Alman panzeri değil alman tarktörü hepsi.ADIM gibi eminim grupta 3 5 atarlar havaya girerler sonra iyi bir rakip karşısında süpürülürler.

Bu arada BEYİN BEDAVA.

 

 

yorum
  1. okşan dedi ki:

    sezer bey yazılarınızı büyük bir heyecan ve şehvetle takip ediyorum inşallah en kısa zamanda tanışıp bir çay içme fırsatımız olur.

  2. Sezer dedi ki:

    Ayrıca ne çayı lan bu sıcakta bana çay harareti alır demeyin dalarım

  3. okşan dedi ki:

    siz nasıl isterseniz sezer bey soğuk birşeyler içeriz yeter ki aşkıma karşılık verin ben sizin için her şeyi göze aldım geyşanız olmak istiyorum

Bir Cevap Yazın

